Monday, October 12, 2009

..:|:Concha Buika:|:..

Concha Buika is a critically acclaimed flamenco fusion vocalist from Spain. Born in 1972 in Palma de Mallorca, Balearic Islands, Spain, she is the daughter of political refugees from the African nation of Equatorial Guinea.




Concha Buika - Niña de Fuego [2008]

1. La Falsa Moneda
2. Culpa Mia
3. Mienteme Bien
4. La Niña De Fuego
5. Arboles De Agua
6. La Niebla
7. No Habra Nadia En El Mundo
8. Volver Volver
9. Volveras
10. Mentirosa
11. Hay En La Luz









Concha Buika - Mi Niña Lola [2006]

1. Mi Niña Lola
2. Ojos Verdes
3. Te Camelo
4. Ay De Mi Primavera
5. A Mi Manera
6. Nostalgias
7. Triunfo
8. Buleria Alegre
9. Love
10. Loca
11. Jodida Pero Contenta









Concha Buika - Buika [2005]

1. New Afro Spanish Generation
2. Little Freaky girl
3. Jodida Pero Contenta
4. Echate A Mi Vera
5. Que Pasa
6. Talk To Me [Habla]
7. Se Me Escapan las Calabras
8. Tu Caramelo
9. Solea de Libertad
10. Niña de Fiesta + Bailando Mi Pena
11. Nostalgias


No comments:

Post a Comment